Stāsts par to, kā mēs pirkām planšetdatorus. 1.daļa.
Mums ir vajadzība – 20-30 planšetdatorus, bet ar 4 konkrētām, specifiskām prasībām. Budžets, ko vēlamies iztērēt šim pasākumam ir 6000 EUR. Paši esam izurbušies plusmīnus cauri informācijai internetveikalos, kādi planšetdatori mums derētu un konkrētiem veikaliem, kas vismaz teorētiski, pēc internetveikalos pieejamās informācijas, varētu mums tos vajadzīgajā apjomā pārdot. Bet nu gribās pārliecināties par savas izvēles pareizību un jāsaprot arī, kur tās visas ierīces reāli nopirkt – visas vēlams vienā veikalā, maksimums – salasot pa 2 veikaliem.
Tad nu turpinājumā par visu pēc kārtas:
1. Zvanam uz 1a.lv. Sakām, ka uzņēmums grib iegādāties 30 planšetdatorus, ka vajadzētu palīdzību to izvēlē un vai varam saņemt piedāvājumu. Tur atbild, ka jāraksta e-pasts. Rakstam e-pastu – ar konkrētiem planšetdatoru parametriem, kādi vajadzīgi. Saņemam atbildi (pārsteidzoši ātri – pēc 2 minūtēm!), ka „Diemžēl nevaram sagatavot piedāvājumu, jo preču cenas un piedāvājums mums mainās ļoti bieži. Visas mūsu piedāvātās preces un cenas var apskatīt mūsu mājas lapā.” Tik daudz jau bijām sapratuši paši izpētot mājas lapu, tātad – atgriežamies sākuma punktā. Tomēr neatlaižamies – jo planšetes tiešām vajag – un rakstām atbildes e-pastu, ka nepieciešams pēc iespējas ātrāk iegādāties, un vai tiešām pašiem jāpēta un pa vienam jāklikšķina internetveikalā 30 planšetes. Saņemam atbildi „Ieteiktu izmantot filtru kategorijas kreisajā pusē, atlasot jums svarīgos parametrus. Kā jau jums sniegta informācija - diemžēl nevaram sagatavot piedāvājumu, jo preču cenas un piedāvājums mums mainās ļoti bieži. Visas mūsu piedāvātās preces un cenas var apskatīt mūsu mājas lapā”. Jocīgi. Pagaidām atmetam šim te ar roku un ceram uz labāku turpinājumu ar citiem internetveikaliem.
2. Zvanām uz dateks.lv – mājas lapā norādīti 2 telefona numuri, zvanot uz abiem skan mūzika, nevar sazvanīt nevienu no tiem.
3. Zvanām uz elkor.lv vairumtirdzniecības nodaļu. Tur paceļ sieviete, kura lūdz uzgaidīti un, dzirdams, ka kādam blakus kaut ko jautā. Pēc brīža mums tiek teikts, lai sūtam e-pastu ar savu vajadzību. Nosūtam e-pastu ar konkrētiem planšetdatoru parametriem, kas vajadzīgi. Gaidām atbildi.
4. Zvanām uz rdelectronics.lv Tur arī telefoniski mums neko nevar pateikt un arī tiek nosaukts e-pasts, uz kuru jāsūta informācija – speciālists tad varēšot sagatavot piedāvājumu. Nosūtam e-pastu ar konkrētiem planšetdatoru parametriem, kas vajadzīgi. Gaidām atbildi.
5. Zvanām uz m79.lv – abi norādītie telefona numuri netiek celti. Aizejam uz vietas, bet abi darbinieki ir aizņemti un vēl pirms mums ir rinda – nolemjam negaidīt, bet gan atnākt vai nu vēlāk vai mēģināt sazvanīt.
6. Zvanām
uz euronics.lv. Tur painteresējās, vai mājas lapā redz vajdzībām atbilstošos planšetdatorus, jo ir pieejami tikai tie, kas ir redzami mājas lapā. Un jāraksta pieprasījums uz e-pastu, vai vispār tik daudz ir pieejami.
Turpinājums sekos.
P.S. šobrīd ir iztērēta puse darba dienas un liekas, ka vieglāk ielikt sludinājumu ar lūgumu, ka mēs gribam nopirkt 30 planšetdatorus un par viņam pat samaksāt uzreiz (nevis, piemēram, ņemt līzingā), nekā pašiem meklēt, kur nopirkt.