METODOLOĢIJA
- Izstrādāta sistēma (kritēriju platforma) kvalitatīvai servisa vērtēšanai – tīkla kompānijām.
- Speciāli būvēta tehnoloģija vispilnīgākajai apkalpošanas un pārdošanas iemaņu novērtēšanai
PROCESS
- Kontrolklients veic vizīti
- Vizītes laikā tiek veikts audio ieraksts.
- 100% profesionāls un objektīvs novērtējums pēc audio ierakstiem.
- Pārdošanas analītiķis – eksperts veic detalizētu izvērtējumu atbilstoši uzņēmuma apkalpošanas un pārdošanas prasībām.
SLEPENO PIRCĒJU ATBILSTĪBA
- Veicam kontrolklientu atlasi, izvērtēšanu un testēšanu - izvērtējam atbilstību konkrētā kontrolpirkuma veikšanai; visi kontrolklienti veic pārbaudes kontrolpirkumus un tikai pēc veiksmīgas izpildes kļūst par kontrolklientiem.
- Kontrolklienti tiek apmācīti klātienē tiekoties, nevis attālināti.
- Nodrošinām iespēju tikties ar kontrolklientiem un iepazīties ar viņu novērojumiem.
- Kontrolklienti tiek sagatavoti pēc noteiktiem uzvedības modeļiem atbilstoši uzņēmuma vajadzībām.
- Esam izveidojuši stabilu kontrolklientu komandu - sadarbojamies ar kontrolklientiem ilgtermiņā, nevis uz vienu projektu, tādā veidā garantējot viņu profesionalitāti.