Augsta līmeņa apmācības ar praktiskiem elementiem klientu apkalpošanas kvalitātes celšanai, pārdošanas rezultātu uzlabošanai un uzņēmuma mērķu sasniegšanai. Apmācības gan vadītājiem, gan darbiniekiem (klātienes apkalpošana, attālinātā apkalpošana utt.) ar akcentu uz rezultāta sasniegšanu – kā izmantot visas iespējas veidot kvalitatīvu sarunu ar klientu un pārdot.
Apmācības un treniņi darbiniekiem
Sakot no klasiskās apkalpošanas un pārdošanas soļu apmācības līdz treniņiem un tūlītēju pārdevēja rīcības korekciju reālajā darba vidē un sarunas struktūras izstrādi! Programmas tiek izstrādātas un pielāgotas individuāli, katra uzņēmuma vajadzībām.
GALVENĀS APMĀCĪBU UN TRENIŅU TĒMAS
- "Aktīvais serviss" - apkalpošana klātienē vai pa telefonu servisa uzņēmumiem
- "3 soļi līdz pārdošanas rezultāta pieaugumam" - pārdošanas prasmju knifi pārdevējiem
- "Jautājumu māksla jeb mērķtiecīga klientu vēlmju izzināšana"
- "Efektīva argumentācija pārdošanā"
- "Klientu attiecību veidošana" - uzņēmuma vērtību iedzīvināšana un atspoguļošana darbinieku ikdienas darbā
- "Papildus pārdošanas tehnikas"
- "Kur slēpas poga "PIRKT"" - uz klientu smadzeņu neiropsiholoģiju balstītas apmācības
- "Apkalpošanas un pārdošanas 6 soļi"
- "Aktīvā pārdošana" - miksētais akadēmiskā tipa un klātienes treniņš veikalā/salonā
- "Pārdošana pa telefonu"
- "Neiromārketinga izmantošana pārdošanā (Structogram pārdošanas sistēma)"
- "Konsultatīvā pārdošana" - salona tipa veikaliem/saloniem
- Pārdošanas treniņi uz vietas veikalā/salonā un tūlītēja pārdevēja darba korekcija
Apmācības vadītājiem
Sākot no menedžmenta instrumentu, laika plānošanas un idejas pārdošanas tehnikām līdz pat iekšējo treneru sagatavošanai. Apmācību programmas tiek izstrādātas un pielāgotas individuāli, katra uzņēmuma vajadzībām.
GALVENĀS APMĀCĪBU TĒMAS
- "Laika menedžments" - vadītāju darba dienas sastrukturizēšana un laika menedžmenta instrumenti
- "Kā vadīt personības" - dažādu personības tipu treniņš vadītājiem
- "Mileniāļu menedžments" - dažādu paaudžu vadīšana un jaunākās metodes mileniāļu vadībā
- "Komandas izvērtējums pēc Structogram metodes un komandas kartes Triogram izveide"
- "Personību atšķirīgie domāšanas veidi un rīcība komandā"
- "Leading with strenghts" - vadīšana izmantojot savas stiprās puses un potenciālu
- "Vadītāju lomu pielietojums komandas virzībai uz mērķi"
- "Efektīva sadarbība starp atšķirīgām struktūrvienībām"
- "Konfliktsituāciju vadība un pārmaiņu ieviešana" - pārmaiņu procesa vadības plāna izstrāde un atbalsts pārmaiņu realizācijā
- "Klientu attiecību veidošana" - uzņēmuma vērtību iedzīvināšana un atspoguļošana darbinieku ikdienas darbā
- "Vadītāju treniņš motivācijā un rezultāta vadībā"
- "Produktu portfeļa strukturēšana un pārdošanas spēka punktu izveide"
"Vadības neiropsiholoģijas prasmju attīstība vadītājiem (ar Structogram)"