Veicam dažādu veidu pētījumus klientu apmierinātības noskaidrošanai. Mūsu veikto pētījumu efekts ir iegūto rezultātu padziļināta analīze un pilnveides jomu identificēšana klientu apmierinātības paaugstināšanai. Veicam tiešās intervijas (face to face), strukturētās telefonintervijas (CATI), fokusgrupu intervijas (FGD), darbinieku 360º novērtējumu.
Klientu apmierinātības pētījumi - NPS, VoC u.c.
Gan uzņēmuma esošo klientu, gan potenciālo, gan arī zaudēto klientu padziļinātas aptaujas; Net Promoter Score, Voice of the Customer utt.. Speciāli izstrādāta sistēma atvērto atbilžu apstrādāšanai un apkopošanai. 100% ierakstītas visas intervijas – interviju kvalitātes nodrošināšanai. Fokuss uz padziļinātas informācijas iegūšanu – atbildēm uz jautājumiem «kāpēc?»/ «pakomentējiet, lūdzu, savu atbildi/ vērtējumu»
Piemērotākais risinājums, lai:
- Padziļināti noskaidrotu klientu viedokli – par produktu, pakalpojumu, cenu, kvalitāti, reklāmas kampaņu utt.
- Noskaidrotu klientu lojalitāti uzņēmumam, tā produktiem un pakalpojumiem - VoC, NPS utt.
- Iegūtu salīdzinājumu un padziļinātu viedokli par konkurējošo uzņēmumu precēm/ pakalpojumiem
- Noskaidrotu pasīvo vai zaudēto klientu rīcības iemeslus un viedokli.
Online panelis
Jaunākais un ātrākais pētījumu veids, lai noskaidrotu patērētāju, mērķauditorijas vai klientu viedokli jebkurā jautājumā. Tā ir on-line platforma ar reģistrētiem 33 200 respondentiem un to profiliem, rezultātam ir augstāka ticamība nekā F2F aptaujām, jo aptaujas dalībniekiem ir zināmi demogrāfiskie profili, samazinātas izmaksas, jo aptaujas dalībnieki atbilžu sniegšanai tiek piesaistīti caur e-pastiem, ātri rezultāti – 5 dienās.
Piemērotākais risinājums, lai:
- Noskaidrotu klientu viedokli – par produktu, pakalpojumu, cenu, kvalitāti, reklāmas kampaņu utt.
- Noskaidrotu izvēlēs priekšrocības.
- Notestētu idejas/ variantus – produktu nosaukumus, ar foto vai video.
- Noskaidrotu klientu apmierinātību par produktu/ pakalpojumu- NPS utt.
- Veiktu sava uzņēmuma darbinieku online aptauju.
Fokusgrupu diskusijas
Piemērotākais risinājums, lai:
- Padziļināti noskaidrotu viedokli – par produktu, pakalpojumu, konceptu, problēmu utt.
- Notestētu idejas - iepakojumam, logo, mājas lapai, video utt.
- Apkopotu idejas un vēlmes.
Fokusgrupu diskusija norit piemērotā telpā, veicot audio/viedo ierakstus un ir iespēja novērot diskusiju tiešsaistē.