ERASMUS+ akreditācija
Pieredzes seminārs par ERASMUS+ KA1 mobilitātēm
Pieredze Itālijā
Starpvalstu pieredze pieaugušo izglītošanas jomā
KA1 mobilitāte Francijā
STRUCTOGRAM® – krīzes situāciju sabiedrotais
https://www.dbhub.lv/raksti/structogramr-krizes-situaciju-sabiedrotais
2020. gada fokuss - ejam vēl dziļāk! Fokusgrupas.
Pētījumu kompānija DORUS 2020.gadā liek akcentu uz padziļinātu klientu viedokļa izpēti. Esam pilnveidojuši fokusgrupu diskusijas norises procesu, lai tā sniegtu atbildes uz visiem klienta izvirzītajiem jautājumiem!
DORUS priekšrocības:
*nodrošinām FGD izpildi ātri - 2 nedēļu laikā mērķa grupas atlase un fokusgrupas norise. 2-3 dienu laikā pēc fokusgrupas norises nodrošinām prezentāciju ar apkopotiem grupas dalībnieku viedokļiem, secinājumiem, ieteikumiem.
*Pieredzējis, profesionāls un pozitīvs grupas moderators, kurš piedalās arī fokusgrupas scenārija izstrādē un saskaņošanā ar klientu – tas nodrošina precīzu diskusijas gaitu un maksimālu atbilstību pētījuma mērķim!
* Tiek veikts pilns diskusijas video un audio ieraksts
* Pasūtītājam ir iespēja novērot fokusgrupas norisi klātienē (blakus telpā – caur datoru) vai attālināti tiešraidē jebkurā ierīcē (dators, mobilais telefons utt.) – skype, whatsapp utt. un nepieciešamības gadījumā sniegt savu ieteikumu vai papildus jautājumu diskusijas norises gaitā.
*DORUS piedāvā tikai pilna servisa fokusgrupu diskusiju - ietverot arī tās analīzi ppt formātā, secinājumus un ieteikumus.
*Moderators parasti ir arī tas, kurš piedalās fokusgrupu diskusijas analīzē – līdz ar to tiek garantēts, ka no grupas dalībniekiem tiks iegūta maksimāla informācija un viedokļu apjoms.
Sīkāka informācija: [email protected]; 29898931
Klusais influenceris pētījumu pasaulē - fokusgrupu diskusija
Fokusgrupu diskusijas dalībnieku grupu vada moderators, kurš iepazīstina ar diskusiju tēmām un palīdz grupai piedalīties dzīvīgā un dabiskā diskusijā un vada to. Galvenie nosacījumi - nav pareizu vai nepareizu viedokļu un - cienīt otra viedokli, nepārtraukt un nerunāt pa virsu. Drīkst nepiekrist un argumentēti paust savu viedokli, bet nedrīkst nievājoši par to izteikties vai smieties. Un tieši šajā apstāklī ir fokusgrupu spēks - dalībniekiem tiek ļauts piekrist kāda cita dalībnieka viedoklim vai nepiekrist - tas palīdz saprast viedokļu un ideju diapazonu, kā arī neatbilstības un variācijas, kas pastāv konkrētajā cilvēku kopumā.
Servisa audita kompānija DORUS ir ilggadēja peredze fokusgrupu organizēšanā un vadīšanā dažādu nozaru uzņēmumiem. Vidējais fokusgrupas diskusijas ilgums ir 1.5-2 stundas un dalībnieku skaits 6-8 dalībnieki. Lai nodrošinātu kvalitatīvu viedokļu analīzi, tiek veikts pilns fokusgrupas diskusijas audio un video ieraksts. Un tas viss ļoti patīkamos termiņos: no dalībnieku atlases līdz izanalizētai fokusgrupu diskusijai - tikai 2 nedēļas!
Lai iegūtu papildus informāciju vai pieteiktu FGD, droši rakstiet vai zvaniet:
Servisa audita kompānija DORUS
Projektu direktore Liene Cauna,
mob.29898931, [email protected]
Stāsts par to, kā mēs pirkām planšetdatorus. 2.daļa.
Vēl trešdien tomēr nosūtam uz m79.lv epastu un saņemam atbildi, ka „vai meklējam lētākos modeļus vai kādas atpazīstamas firmas, tādas kā Lenovo”. Uz ko atbildam, ka drīzāk meklējam atpazīstamas firmas, lai nebūtu problēmas un planšetes darbotos. Komunikācijas turpinājuma no m79 vairs nav.
Ņemam vērā 1a.lv ieteikumu (izmantot filtrus) un iedziļināmies 1a.lv piedāvājumā, atrodam mums vajadzīgajos parametros „ietrāpījušu” planšetdatoru, vēlreiz uzrakstam e-pastu, cik ir pieejami konkrētie planšetdatori, praktiski uzreiz saņemam atbildi, ka uz vietas ir 16 planšetdatori. Un viss, komunikācija ar to beidzās – ne viņi piedāvā mums pirkt, ne mēs vairs traucējam viņus. Tātad 16 planšetdatorus mums ir iespēja dabūt 1a.lv. Bet vajag vēl 14.
Piektdien - 13.09. atzvana elkor.lv – izstāsta, ka tagad uzreiz var dabūt 10 planšetdatorus. Pārējos var pasūtīt piegādātājam un saņemt ne ātrāk kā nākamā mēneša vidū (oktobra vidus). Solam padomāt, vai mums vajag tos 10.
rdelectronics.lv tā arī nav neko atbildējis uz mūsu e-pastu, bet euronics.lv mēs nemaz e-pastu nesūtījām – kā tika ieteikts telefonsarunas laikā. Varbūt konkrētajam mazumtirgotājam nepaveicās, ka mūsu sarakstā bija pēdējais, bet nedaudz jau bija nogurdinājusi visa šī zvanīšanās un rakstīšanās ar pārējiem tirgotājiem.
Secinājumi ir vairāki un visi izraisa zināmā mērā aizkaitinājumu. Par klientu apkalpošanas kultūru. Par vēlmi pārdot. Par vēlmi palīdzēt. Par „pofigismu” pret klientu un kā tā tomēr nedrīkst. Un nav jau tā, viens vai divi tirgotāji ar to izceļas, bet visi! Tikai 1 neizceļas – atzvana, mēģina palīdzēt, palīdz izvēlēties, gatavi pasūtīt piegādātājam vēl klientam vajadzīgās planšetes. Mūsu simpātijas un pateicība elkor.lv
Kopumā par šo varētu teikt – nevis tirgotājiem interesē pārdot, bet mums izmisīgi vajag nopirkt. Mums vajag = mūsu problēmas, tā teikt.
Stāsts par to, kā mēs pirkām planšetdatorus. 1.daļa.
Mums ir vajadzība – 20-30 planšetdatorus, bet ar 4 konkrētām, specifiskām prasībām. Budžets, ko vēlamies iztērēt šim pasākumam ir 6000 EUR. Paši esam izurbušies plusmīnus cauri informācijai internetveikalos, kādi planšetdatori mums derētu un konkrētiem veikaliem, kas vismaz teorētiski, pēc internetveikalos pieejamās informācijas, varētu mums tos vajadzīgajā apjomā pārdot. Bet nu gribās pārliecināties par savas izvēles pareizību un jāsaprot arī, kur tās visas ierīces reāli nopirkt – visas vēlams vienā veikalā, maksimums – salasot pa 2 veikaliem.
Tad nu turpinājumā par visu pēc kārtas:
1. Zvanam uz 1a.lv. Sakām, ka uzņēmums grib iegādāties 30 planšetdatorus, ka vajadzētu palīdzību to izvēlē un vai varam saņemt piedāvājumu. Tur atbild, ka jāraksta e-pasts. Rakstam e-pastu – ar konkrētiem planšetdatoru parametriem, kādi vajadzīgi. Saņemam atbildi (pārsteidzoši ātri – pēc 2 minūtēm!), ka „Diemžēl nevaram sagatavot piedāvājumu, jo preču cenas un piedāvājums mums mainās ļoti bieži. Visas mūsu piedāvātās preces un cenas var apskatīt mūsu mājas lapā.” Tik daudz jau bijām sapratuši paši izpētot mājas lapu, tātad – atgriežamies sākuma punktā. Tomēr neatlaižamies – jo planšetes tiešām vajag – un rakstām atbildes e-pastu, ka nepieciešams pēc iespējas ātrāk iegādāties, un vai tiešām pašiem jāpēta un pa vienam jāklikšķina internetveikalā 30 planšetes. Saņemam atbildi „Ieteiktu izmantot filtru kategorijas kreisajā pusē, atlasot jums svarīgos parametrus. Kā jau jums sniegta informācija - diemžēl nevaram sagatavot piedāvājumu, jo preču cenas un piedāvājums mums mainās ļoti bieži. Visas mūsu piedāvātās preces un cenas var apskatīt mūsu mājas lapā”. Jocīgi. Pagaidām atmetam šim te ar roku un ceram uz labāku turpinājumu ar citiem internetveikaliem.
2. Zvanām uz dateks.lv – mājas lapā norādīti 2 telefona numuri, zvanot uz abiem skan mūzika, nevar sazvanīt nevienu no tiem.
3. Zvanām uz elkor.lv vairumtirdzniecības nodaļu. Tur paceļ sieviete, kura lūdz uzgaidīti un, dzirdams, ka kādam blakus kaut ko jautā. Pēc brīža mums tiek teikts, lai sūtam e-pastu ar savu vajadzību. Nosūtam e-pastu ar konkrētiem planšetdatoru parametriem, kas vajadzīgi. Gaidām atbildi.
4. Zvanām uz rdelectronics.lv Tur arī telefoniski mums neko nevar pateikt un arī tiek nosaukts e-pasts, uz kuru jāsūta informācija – speciālists tad varēšot sagatavot piedāvājumu. Nosūtam e-pastu ar konkrētiem planšetdatoru parametriem, kas vajadzīgi. Gaidām atbildi.
5. Zvanām uz m79.lv – abi norādītie telefona numuri netiek celti. Aizejam uz vietas, bet abi darbinieki ir aizņemti un vēl pirms mums ir rinda – nolemjam negaidīt, bet gan atnākt vai nu vēlāk vai mēģināt sazvanīt.
6. Zvanām
uz euronics.lv. Tur painteresējās, vai mājas lapā redz vajdzībām atbilstošos planšetdatorus, jo ir pieejami tikai tie, kas ir redzami mājas lapā. Un jāraksta pieprasījums uz e-pastu, vai vispār tik daudz ir pieejami.
Turpinājums sekos.
P.S. šobrīd ir iztērēta puse darba dienas un liekas, ka vieglāk ielikt sludinājumu ar lūgumu, ka mēs gribam nopirkt 30 planšetdatorus un par viņam pat samaksāt uzreiz (nevis, piemēram, ņemt līzingā), nekā pašiem meklēt, kur nopirkt.
Aicinām pieteikties 2 dienu apmācībām "Mileniāļu Menedžments!"
«Mūsdienās jauniešiem patīk greznība viņiem ir sliktas manieres nav respekts pret autoritātēm, vecākiem pieredzējušiem cilvēkiem un uzdevumu izpildes vietā tie dod priekšroku pļāpāšanai. Tagad tiem ir tirānu uzvedība, jo tie nevis kalpo labklājības celšanai un pieaugušo respektēšanai. Tie apstrīd vecākus, ….»
Paaudžu konflikti ir pastāvējuši gadu tūkstošiem, tas nav nekas jauns un teorētisks. XYZ paaudžu klasifikācija palīdz to nodefinēt un salikt pa plauktiņiem un gūt izpratni, ka «maukt» pa vecam vai tā kā ir pierasts nav jēgas.
Šis kurss ar faktiem un piemēriem piedāvā izprast, kas nosaka paaudžu atšķirību, kā tā veidojas un ļauj ieraudzīt Latvijas mileniāļus un saprast, kas notiek viņu prātos.
Tas palīdz praktiski apgūt, ko realitātē iesākt ar šo būtisko resursu – MILENIĀĻIEM. Jo rezultāts no viņiem ir jāpanāk un ar viņiem jāstrādā – šādā vai citādā veidā un ir jāsaprot, kā tos motivēt, kā mazināt mainību, kā iesaistīt un veidot efektīvu komandas darbu.
Apmācības notiek 11. un 17. septembrī, Zemitāna ielā 2b, Rīgā
9:00 - 16:30 (pusdienas 12:30-13:20)
Cena par abām dienām: 460 EUR + PVN
Apmācību noslēgumā tiek pasniegts sertifikāts par kursa apguvi
Pieteikšanās un sīkāka informācija e-pastā: [email protected]
Gatis Ulinskis uzstājas Cilvēkfaktors 2019 konferencē ar tēmu "Dažādības evolūcija"
Pilnu uzstāšanās video skatīt ŠEIT
Pētījums: labāko klientu servisu starp elektronikas tirgotājiem, nodrošina iSTYLE un Euronics
Laikmetā, kad nopirkt datoru, televizoru vai planšetdatoru internetā bieži vien ir gan ērtāk, gan finansiāli izdevīgāk, par noteicošo faktoru, kāpēc pirkt elektrotehniku uz vietas veikalā, kļūst klientu serviss. Klientu serviss var gan radīt pozitīvas emocijas un piesaistīt, gan likt justies klientam nevajadzīgam un izgaismot komunikācijas nepilnības, kas noved pie klientu nevēlēšanās vairs apmeklēt konkrēto iestādi, liecina „Servisa audita kompānijas Dorus” nozares veiktais pētījums.