Speciāla metodika klientu apkalpošanas un pārdošanas kvalitātes vērtēšanai ar Slepenā pircēja (Mystery Shopping) metodi – zini savu darbinieku ieguldījumu klientu apkalpošanā un pārdošanā līdz pat niansēm un pilnveido to!

METODOLOĢIJA

  • Izstrādāta sistēma (kritēriju platforma) kvalitatīvai servisa vērtēšanai – tīkla kompānijām.
  • Speciāli būvēta tehnoloģija vispilnīgākajai apkalpošanas un pārdošanas iemaņu novērtēšanai

PROCESS

  • Kontrolklients veic vizīti
  • Vizītes laikā tiek veikts audio ieraksts.
  • 100% profesionāls un objektīvs novērtējums pēc audio ierakstiem.
  • Pārdošanas analītiķis – eksperts veic detalizētu izvērtējumu atbilstoši uzņēmuma apkalpošanas un pārdošanas prasībām.

SLEPENO PIRCĒJU ATBILSTĪBA

  • Veicam kontrolklientu atlasi, izvērtēšanu un testēšanu - izvērtējam atbilstību konkrētā kontrolpirkuma veikšanai; visi kontrolklienti veic pārbaudes kontrolpirkumus un tikai pēc veiksmīgas izpildes kļūst par kontrolklientiem.
  • Kontrolklienti tiek apmācīti klātienē tiekoties, nevis attālināti.
  • Nodrošinām iespēju tikties ar kontrolklientiem un iepazīties ar viņu novērojumiem.
  • Kontrolklienti tiek sagatavoti pēc noteiktiem uzvedības modeļiem atbilstoši uzņēmuma vajadzībām.
  • Esam izveidojuši stabilu kontrolklientu komandu - sadarbojamies ar  kontrolklientiem ilgtermiņā, nevis uz vienu projektu, tādā veidā garantējot viņu profesionalitāti.