Katra uzņēmuma pamatā ir vienota izpratne gan par klientu apkalpošanas jautājumiem, gan par savstarpējo komunikāciju, gan vadītāja lomu uzņēmumā un komandas rezultāta sasniegšanā. Tas ir svarīgs instruments kvalitātes nodrošināšanā pie darbinieku mainības un palīdz identificēt kritērijus, kā vērtēt darbinieku ieguldījumu apkalpošanā un pārdošanā.

  • Klientu apkalpošanas standarts tiek izveidots katram uzņēmumam individuāli un sadarbojoties visu līmeņu uzņēmumu darbiniekiem
  • Standarts tiek veidots atbilstoši labai starpnozaru  praksei - ar ekspertu analīzi apvienojumā ar uzņēmuma specifiku.
  • Tiek ietvertas uzņēmuma konkurējošās priekšrocības.
  • Standarta uzbūve pēc speciālas matricas – klientu apkalpošanas standarta uzbūve, kas uzlabo tā nozīmīguma izpratni un pielietošanu.
  • Klientu apkalpošanas konkurējošo priekšrocību definēšana.
  • Standarta adaptācija uzņēmuma procesiem un amatiem – klientu apkalpošanai KAC, attālināti, u.c,.
  • Standarta izstrādes procesā uzrādām katra servisa elementa iespējamos līmeņus : Basic; Standart, Upper
  • Pilnās versijas izveide un ikdienas lietošanas – īsās versijas izveide.