Jau vairāk kā 15 gadu pieredze pētījumu veikšanā, klientu apkalpošanas kvalitātes uzlabošanā, pārdošanas efektivitātes sakārtošanā un menedžmenta attīstībā, ko izmanto virkne Latvijas vadošo uzņēmumu!
PĒTĪJUMI
- Slepenais
pircējs (Mystery shopping)
- Profesionāla moderatora vadītas Fokusgrupu diskusijas (FGD) un produktu testi
- Klātienes intervijas klientu apmierinātības (CAPI) un viedokļa noskaidrošanai – veikalos, aptiekās utt.
- Telefonintervijas (CATI).
- Aptaujas klientu apmierinātības izmērīšanai - Net Promoter Score; Voice of the customer utt.
- Online
panelis – interneta aptaujas ar vairāk kā 30 000 reģistrētiem lietotājiem
APMĀCĪBAS
- Gan jau gatavi izstrādātas, gan individuāli uzņēmumiem pielāgotas apmācību programmas darbiniekiem un vadītājiem;
- Apmācības orientētas uz apkalpošanas un pārdošanas uzlabošanu filiālēs, veikalos, pa telefonu utt.
- Akcents uz praktisko iemaņu apgūšanu un pielietošanu ikdienas darbā
- Šveices Structogram apmācību sistēma menedžmenta un personības attīstībai.
RISINĀJUMI KLIENTU APKALPOŠANAS UN PĀRDOŠANAS KVALITĀTES UZLABOŠANAI
- Klientu apkalpošanas standartu izstrāde
- Pārdošanas komandas audits