Jau vairāk kā 15 gadu pieredze pētījumu veikšanā, klientu apkalpošanas kvalitātes uzlabošanā, pārdošanas efektivitātes sakārtošanā un menedžmenta attīstībā, ko izmanto virkne Latvijas vadošo uzņēmumu!

PĒTĪJUMI

  • Slepenais pircējs (Mystery shopping)
  • Profesionāla moderatora vadītas Fokusgrupu diskusijas (FGD) un produktu testi
  • Klātienes intervijas klientu apmierinātības (CAPI) un viedokļa noskaidrošanai – veikalos, aptiekās utt.
  • Telefonintervijas (CATI).
  • Aptaujas klientu apmierinātības izmērīšanai - Net Promoter Score; Voice of the customer utt.
  • Online panelis – interneta aptaujas ar vairāk kā 30 000 reģistrētiem lietotājiem

APMĀCĪBAS

  • Gan jau gatavi izstrādātas, gan individuāli uzņēmumiem pielāgotas apmācību programmas darbiniekiem un vadītājiem;
  • Apmācības orientētas uz apkalpošanas un pārdošanas uzlabošanu filiālēs, veikalos, pa telefonu utt.
  • Akcents uz praktisko iemaņu apgūšanu un pielietošanu ikdienas darbā
  • Šveices Structogram apmācību sistēma menedžmenta un personības attīstībai.

RISINĀJUMI KLIENTU APKALPOŠANAS UN PĀRDOŠANAS KVALITĀTES UZLABOŠANAI

  • Klientu apkalpošanas standartu izstrāde
  • Pārdošanas komandas audits