Veicam dažādu veidu pētījumus klientu apmierinātības noskaidrošanai. Mūsu veikto pētījumu efekts ir iegūto rezultātu padziļināta analīze un pilnveides jomu identificēšana klientu apmierinātības paaugstināšanai. Veicam tiešās intervijas (face to face), strukturētās telefonintervijas (CATI), fokusgrupu intervijas (FGD), darbinieku 360º novērtējumu.

Klientu apmierinātības pētījumi - NPS, VoC u.c.

Gan  uzņēmuma esošo klientu, gan potenciālo, gan arī zaudēto klientu padziļinātas  aptaujas; Net Promoter Score, Voice of the Customer utt.. Speciāli izstrādāta sistēma atvērto atbilžu apstrādāšanai un apkopošanai. 100% ierakstītas visas intervijas – interviju kvalitātes nodrošināšanai. Fokuss uz padziļinātas informācijas iegūšanu – atbildēm uz jautājumiem «kāpēc?»/ «pakomentējiet, lūdzu, savu  atbildi/ vērtējumu»

Piemērotākais risinājums, lai:

  • Padziļināti noskaidrotu klientu viedokli – par produktu, pakalpojumu, cenu, kvalitāti, reklāmas kampaņu utt.
  • Noskaidrotu klientu lojalitāti uzņēmumam, tā produktiem un pakalpojumiem - VoC, NPS utt.
  • Iegūtu salīdzinājumu un padziļinātu viedokli par konkurējošo uzņēmumu precēm/ pakalpojumiem
  • Noskaidrotu pasīvo vai zaudēto klientu rīcības iemeslus un viedokli.

Online panelis


Jaunākais un ātrākais pētījumu veids, lai noskaidrotu patērētāju, mērķauditorijas vai klientu viedokli jebkurā jautājumā. Tā ir on-line platforma ar reģistrētiem 33 200 respondentiem un to profiliem, rezultātam ir augstāka ticamība nekā F2F aptaujām, jo aptaujas dalībniekiem ir zināmi demogrāfiskie profili, samazinātas izmaksas, jo aptaujas dalībnieki atbilžu sniegšanai tiek piesaistīti caur e-pastiem, ātri rezultāti – 5 dienās.

Piemērotākais risinājums, lai:

  • Noskaidrotu klientu viedokli – par produktu, pakalpojumu, cenu, kvalitāti, reklāmas kampaņu utt.
  • Noskaidrotu izvēlēs priekšrocības.
  • Notestētu idejas/ variantus – produktu nosaukumus, ar foto vai video.
  • Noskaidrotu klientu apmierinātību par produktu/ pakalpojumu- NPS utt.
  • Veiktu sava uzņēmuma darbinieku online aptauju.

Fokusgrupu diskusijas

Padziļināta viedokļu, attieksmes un reakcijas izpēte, kā arī ideju ģenerēšana un apspriešana tieši jūsu esošajai vai potenciālajai mērķauditorijai vai mērķa grupai. 1.5-2 stundu garumā, moderatoram profesionāli vadot sarunas gaitu, tiek lūgts izteikties 6-8 speciāli atlasītiem grupas dalībniekiem, virzot sarunu konkrētā pētījuma mērķa virzienā. Var tikt iekļauta video, attēlu, produktu iepakojumu skatīšanās , vērtēšana.

Piemērotākais risinājums, lai:

  • Padziļināti noskaidrotu  viedokli – par produktu, pakalpojumu, konceptu, problēmu  utt.
  • Notestētu idejas - iepakojumam, logo, mājas lapai, video utt.
  • Apkopotu idejas un vēlmes.

Fokusgrupu diskusija norit piemērotā telpā, veicot audio/viedo ierakstus un ir iespēja novērot diskusiju tiešsaistē.